Zuzana Plemeníková

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Spokojenost zákazníka vybraného podniku“ se zabývá měřením této spokojenosti za využití Evropského indexu spokojenosti zákazníka a následného navržení postupů ke zvýšení spokojenosti. V teoretické části jsou blíže vysvětleny základní pojmy a představeny metody měření spokojenosti, v metodické části je podrobněji vysvětlen postup sběru dat a v praktické části jsou prezentovány …more
Abstract:
This bachelor’s thesis titled “Customer Satisfaction at the Chosen Company” is concerned with measuring satisfaction by the means of the European Customer Satisfaction Index (ECSI) and then proposing strategies to increase the satisfaction of customers. The theoretical section explains basic terminology and introduces the methods of satisfaction measurement; the methodical section then closely describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management