Vizuální styl a propagace produktu/značky – Jozef Potočan
Jozef Potočan
Bakalářská práce
Vizuální styl a propagace produktu/značky
Product / Brand Identity and Promotion
Anotace:
Tato bakalarska prace se zameruje na komplexni reseni jednotneho vizualniho stylu nove vznikajici znacky zabyvajici se designem, vyrobou a prodejem doplnku pro smartphony s presahem do technologicke casti vyrobniho procesu - zpracovani drevene dyhy, kombino- vani prvku UV tisku a personalizace zakaznikum pred vytvorenymi motivy obalu. Po vy- zkumne casti je to samotny vizualni styl znacky spojeny s …víceAbstract:
This thesis focuses on a comprehensive solution of a corporate identity of a newly emerging brand engaged in the design, manufacture and sale of accessories for smartphones with an connotation to the technological part of the production process - production of wood veneer, combining elements of UV printing and personalization of customer preformed packaging motifs. The research is followed by a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Potočan, Jozef. Vizuální styl a propagace produktu/značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design