Jozef Potočan

Bakalářská práce

Vizuální styl a propagace produktu/značky

Product / Brand Identity and Promotion
Anotace:
Tato bakalarska prace se zameruje na komplexni reseni jednotneho vizualniho stylu nove vznikajici znacky zabyvajici se designem, vyrobou a prodejem doplnku pro smartphony s presahem do technologicke casti vyrobniho procesu - zpracovani drevene dyhy, kombino- vani prvku UV tisku a personalizace zakaznikum pred vytvorenymi motivy obalu. Po vy- zkumne casti je to samotny vizualni styl znacky spojeny s …více
Abstract:
This thesis focuses on a comprehensive solution of a corporate identity of a newly emerging brand engaged in the design, manufacture and sale of accessories for smartphones with an connotation to the technological part of the production process - production of wood veneer, combining elements of UV printing and personalization of customer preformed packaging motifs. The research is followed by a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Potočan, Jozef. Vizuální styl a propagace produktu/značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design