Florian Steinbrenner

Disertační práce

Obstacles to the implementation of value-based pricing

Překážky v implementaci tvorby ceny na základě vnímané hodnoty.
Anotace:
Cena je nejméně zkoumaným faktorem marketingového mixu, a to i přes svůj vý-znam v obchodní praxi jako jediného faktoru s přímým vlivem na příjem. Podle současné literatury je oceňování založené na vnímané hodnotě považováno za nejziskovější metodu stanovení cen. Nejčastěji používanými strategiemi pro tvor-bu ceny v obchodní praxi je nákladová tvorba ceny a cena založená na základě konkurence, zatímco …více
Abstract:
Price is the least researched factor in the marketing mix, despite its significance in business practice as the only direct revenue driver. According to existing litera-ture, value-based pricing is considered the most profitable pricing method. How-ever, the pricing methods cost-based and competition-based pricing are the most commonly used pricing techniques in business practice, while the concept …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics