Efektivní využití metod managementu při řízení středních škol – Mgr. Kamil Kaplan
Mgr. Kamil Kaplan
Bakalářská práce
Efektivní využití metod managementu při řízení středních škol
Effective use of management methods in the management of secondary schools
Anotace:
Cílem práce je provedení analýzy využívání metod školského managementu a zvýšení efektivnosti při řízení středních škol. V první části práce je vysvětlení základních pojmů z managementu, školského managementu a českého školského systému. V druhé části je analyzováno využívání metod managementu na středních školách pomocí statistického zpracování dotazníkového šetření. V závěru jsou řešeny doporučení …víceAbstract:
The aim is analyzed using the methods of school management and increase efficiency in the management of secondary schools. In the first part of the explanation of basic concepts of management, school management and the Czech school system. In the second part is analyzed using the methods of management of secondary schools using a statistical survey processing. Finally, suggestions are designed to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaplan, Kamil. Efektivní využití metod managementu při řízení středních škol. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita HR procesů dle velikosti organizace
Kateřina Chudá -
Metody a systémy hodnocení zaměstnanců a jejich efektivita
My Ngoc Truongová -
Statistické zpracování dat zabývající se odhalením dyspraxie studentů.
David Bálik -
Statistické zpracování dat
Jan Cibulka -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Použití softwaru pro statistické zpracování dat v senzorické analýze
Sofia Lenskikh -
Kompetence ředitelů základních škol v oblasti time managementu
Vlastimil HUBERT -
Adaptační kurzy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji - metody práce a formy realizace
Martin NOSEK