Bc. Jan Šindelář

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně

Communication campaign proposal
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro podnik Čaj a káva Michal, který se zabývá prodejem čaje a kávy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje problematice marketingu, komunikace, modelům hierarchie účinků a návrhu postupu při tvorbě komunikační kampaně. Metodická část se věnuje metodám sběru a zpracování dat. Praktická část využívá poznatků …more
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to propose communication campaign for Čaj a káva Michal, company that sells tea and coffee. The thesis is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part discusses the issue of marketing, communications, hierarchy of effects model and proposes the plan of a communication campaign. Methodological part discusses methods of data collection and analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management