Bc. Jan Šindelář

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně

Communication campaign proposal
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro podnik Čaj a káva Michal, který se zabývá prodejem čaje a kávy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje problematice marketingu, komunikace, modelům hierarchie účinků a návrhu postupu při tvorbě komunikační kampaně. Metodická část se věnuje metodám sběru a zpracování dat. Praktická část využívá poznatků …viac
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to propose communication campaign for Čaj a káva Michal, company that sells tea and coffee. The thesis is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part discusses the issue of marketing, communications, hierarchy of effects model and proposes the plan of a communication campaign. Methodological part discusses methods of data collection and analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management