Analýza aplikace Service Desku Státního pozemkového úřadu, návrh změn a jejich realizace. – Bc. Petr Husák
Bc. Petr Husák
Master's thesis
Analýza aplikace Service Desku Státního pozemkového úřadu, návrh změn a jejich realizace.
Analysis of Service Desk Application, of the state Land Office,design changes and their implementation.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na rozbor, analýzu a aktualizaci stávajícího HelpDeskového nástroje provozovaného na SPÚ. Na základě analýzy budou určeny potřeby úřadu a vybrány procesy, které je možné ponechat, rozšířit, přepracovat nebo zcela zrušit. Jednotlivé procesy budou vytvořeny dle doporučení ITIL. Na základě analýzy budou realizovány změny a nasazena nová aplikace ServiceDesk. Práce je zakončena …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe, analyze and update current HelpDesk tool run at the State Land Office. On the grounds of the analysis, needs of the Office will be determined and selected processes will be either left unchanged, expanded, reworked or completely eliminated in accordance with the ITIL best practices. Subsequently, changes will be realized and new application ServiceDesk installed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Votruba, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUSÁK, Petr. \textit{Analýza aplikace Service Desku Státního pozemkového úřadu, návrh změn a jejich realizace.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Engineering. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7xvfrm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of EngineeringMaster programme / field:
Agricultural Engineering / Information and Control Technology in Agri-food Complex
Theses on a related topic
-
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights