Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu – Bc. Jan Hrubeš
Bc. Jan Hrubeš
Master's thesis
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Proposed way for the use of multiscreening in a given advertising campaign of a selected company
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou kampaň zaměřenou na střední až silné konzumenty zrnkové/mleté kávy. Dílčími cíli práce jsou vyhodnocení již proběhlé reklamní kampaně vybraného subjektu a mapování specifik chování předem definované cílové skupiny.Pro zpracování teoretického přehledu byla využita rešerše odborné české i zahraniční literatury týkající …viacAbstract:
The main aim of the study is a proposal for the use of multiscreening in pre-selected advertising campaign aimed at medium or strong consumers of coffee beans and ground coffee. Secondary aims of the study are analysis of already conducted advertising campaign and mapping of specific behaviour in a pre-determined target group of consumers. The theoretical part of the study contains review of published …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBEŠ, Jan. \textit{Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7xxbld/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
Yuliia Vovk
Názov
Vložil
Vložené
Práva