Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu – Bc. Jan Hrubeš
Bc. Jan Hrubeš
Diplomová práce
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Proposed way for the use of multiscreening in a given advertising campaign of a selected company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou kampaň zaměřenou na střední až silné konzumenty zrnkové/mleté kávy. Dílčími cíli práce jsou vyhodnocení již proběhlé reklamní kampaně vybraného subjektu a mapování specifik chování předem definované cílové skupiny.Pro zpracování teoretického přehledu byla využita rešerše odborné české i zahraniční literatury týkající …víceAbstract:
The main aim of the study is a proposal for the use of multiscreening in pre-selected advertising campaign aimed at medium or strong consumers of coffee beans and ground coffee. Secondary aims of the study are analysis of already conducted advertising campaign and mapping of specific behaviour in a pre-determined target group of consumers. The theoretical part of the study contains review of published …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBEŠ, Jan. \textit{Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7xxbld/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
Yuliia Vovk
Název
Vložil
Vloženo
Práva