Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market – David Božoň
David Božoň
Bakalářská práce
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
Anotace:
Tento výzkum se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu s digitální hudbou, v době, kdy digitální příjmy z prodeje hudby poprvé překonaly příjmy z prodejů fyzických. Tato práce zkoumá dvě generace – Generaci X a Generaci Y, na zvyky u poslechu digitální hudby, preferované platformy pro poslech digitální hudby, ochotu platit za digitální hudbu, pirátství digitální hudby a více. Dále tento výzkum …víceAbstract:
This research aims to analyse consumer behaviour on digital music market, in the times, when digital music revenues channels finally reach to cope with the physical ones. This paper examines two generations – Generation X and Millennials, on digital music listening habits, preference of digital music platform, willingness to pay for digital music content, music piracy habits and more. Additionally …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113181
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOŽOŇ, David. \textit{Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7y56j1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková