Tim Poláš
Master's thesis
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ne-zpracovává a zvažuje zainvestovat do způsobů jeho zpracování a distribuce. Jed-ním z podkladů pro investici by byl i marketingový průzkum popsaný v této di-plomové práci. Jeho …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to conduct research on the B2B and B2C chicken meat market in the South Bohemian Region. The expected benefit is to inform Ji-hočeská masna s.r.o. about the potential of chicken meat on the Czech market in 2022. The company does not yet process this type of meat and is considering in-vesting in its processing and distribution methods. One of the bases for the in-vestment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2022
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠ, Tim. \textit{Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/7yc49k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Elshames Elghawi -
The Use of Game Meat in Gastronomy: Social and Ethical Aspects
Maija-Leeza Lidmila -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku
Kristýna Hájková -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Marketingový výzkum B2B firem v praxi
Veronika NECKAŘOVÁ