Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave – Jana Barková
Jana Barková
Master's thesis
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Proposal of online marketing strategy for e-shop My Wave
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrh on-line marketingové strategie pro vybraný e-shop My Wave, který v současné době nedisponuje natolik vysokými finančními prostředky, aby mohl využívat profesionálních služeb agentur, jež se specializují na marketingové strategie v on-line marketingovém prostředí. Hlavním cílem diplomové práce je návrh komplexní on-line marketingové …viacAbstract:
The thesis will focus on the design of an online marketing strategy for the selected e-shop My Wave, which currently does not have sufficient financial resources to use the professional services of agencies that specialize in marketing strategies in an online marketing field. The main aim of the thesis is a comprehensive proposal of online marketing strategy according to the methodology of the model …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Jan Galgonek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Iva Cejnarová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková