Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů – Bc. Štěpánka Jakubcová
Bc. Štěpánka Jakubcová
Diplomová práce
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Triple Bottom Line responsibility and buying behavior of consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Triple bottom line odpovědností konkrétního podniku a jejím vlivem na kupní chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je zjištění Triple bottom line odpovědnosti společnosti ROSSMANN a jejího vlivu na kupní chování spotřebitelů. Teoretická část se věnuje rešerši literatury a přibližuje čtenáři Triple bottom line koncept a chování spotřebitelů. Následuje část metodická, která …víceAbstract:
The Diploma thesis tackles the Triple bottom line responsibility of a certain company and its impact on consumer buying behaviour. The main purpose is to find the Triple bottom line responsibility of ROSSMANN and its impact on consumer buying behaviour. The theoretical part deals with recherche of literature and approaches the reader to the Triple bottom line concept and consumer behaviour. Follows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvkcy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností
Lucie Váchová -
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
Luboš Bárta -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková