Sabina Šinovská

Master's thesis

Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů

Perception of comparative advertising in the Czech republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit vliv srovnávací reklamy na vnímání českého spotřebitele. Konkrétněji pak vliv ověřitelnosti srovnávaných vlastností produktů před nákupem. Teoretická část se zaměřuje na definici srovnávací reklamy a poskytuje přehled podmínek přípustnosti srovnávací reklamy. Taktéž identifikuje formy srovnávacích reklam a faktory, které vnímání tohoto typu reklamy ovlivňuje. Praktická …viac
Abstract:
The goal of the thesis focusing on the topic of “Comparative advertising perception in the Czech Republic” is to discover the difference between perceptions of comparative advertising in the Czech Republic. Specifically, the influence of the verifiability of the compared product characteristics before purchase. The literature review concentrates on the definition of comparative advertising and provides …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87504