Ing. Kateřina Pobežalová

Bachelor's thesis

PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh

PR - the effective communication management during implementing new product on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tematikou Public relations jako způsobu efektivního řízení komunikace, s důrazem na zavádění nového produktu na trh. V praktické části je uveden konkrétní postup, který zvolila v této situaci agentura AC&C Public Relations, s.r.o., jejímž dlouholetým klientem je společnost Nokia. V tomto případě se jednalo o uvedení nové řady telefonů Nokia Nseries na český trh. Cílem …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with Public Relations and efficient management of communications related primarily to a new product launching. The practical part of this study introduces the specific project procedure employed by the AC&C Public Relations s.r.o. agency, whose long-term partner is Nokia, who has released of the new Nokia NSeries mobile phones to the Czech market. The goal of the study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní