PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh – Ing. Kateřina Pobežalová
Ing. Kateřina Pobežalová
Bachelor's thesis
PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh
PR - the effective communication management during implementing new product on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tematikou Public relations jako způsobu efektivního řízení komunikace, s důrazem na zavádění nového produktu na trh. V praktické části je uveden konkrétní postup, který zvolila v této situaci agentura AC&C Public Relations, s.r.o., jejímž dlouholetým klientem je společnost Nokia. V tomto případě se jednalo o uvedení nové řady telefonů Nokia Nseries na český trh. Cílem …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with Public Relations and efficient management of communications related primarily to a new product launching. The practical part of this study introduces the specific project procedure employed by the AC&C Public Relations s.r.o. agency, whose long-term partner is Nokia, who has released of the new Nokia NSeries mobile phones to the Czech market. The goal of the study …moreKeywords
komunikace komunikační mix marketing média media relations nástroje PR PR agentura PR aktivity PR komunikace Public relations společnost trh zavádění produktu životní cyklus produktu communication communication mix PR tools PR agency PR activity PR communication company market implementing new product the product life cycle
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xqy35/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová