Ing. Kateřina Pobežalová

Bachelor's thesis

PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh

PR - the effective communication management during implementing new product on the market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tematikou Public relations jako způsobu efektivního řízení komunikace, s důrazem na zavádění nového produktu na trh. V praktické části je uveden konkrétní postup, který zvolila v této situaci agentura AC&C Public Relations, s.r.o., jejímž dlouholetým klientem je společnost Nokia. V tomto případě se jednalo o uvedení nové řady telefonů Nokia Nseries na český trh. Cílem …viac
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with Public Relations and efficient management of communications related primarily to a new product launching. The practical part of this study introduces the specific project procedure employed by the AC&C Public Relations s.r.o. agency, whose long-term partner is Nokia, who has released of the new Nokia NSeries mobile phones to the Czech market. The goal of the study …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní