PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh – Ing. Kateřina Pobežalová
Ing. Kateřina Pobežalová
Bakalářská práce
PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh
PR - the effective communication management during implementing new product on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tematikou Public relations jako způsobu efektivního řízení komunikace, s důrazem na zavádění nového produktu na trh. V praktické části je uveden konkrétní postup, který zvolila v této situaci agentura AC&C Public Relations, s.r.o., jejímž dlouholetým klientem je společnost Nokia. V tomto případě se jednalo o uvedení nové řady telefonů Nokia Nseries na český trh. Cílem …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with Public Relations and efficient management of communications related primarily to a new product launching. The practical part of this study introduces the specific project procedure employed by the AC&C Public Relations s.r.o. agency, whose long-term partner is Nokia, who has released of the new Nokia NSeries mobile phones to the Czech market. The goal of the study …víceKlíčová slova
komunikace komunikační mix marketing média media relations nástroje PR PR agentura PR aktivity PR komunikace Public relations společnost trh zavádění produktu životní cyklus produktu communication communication mix PR tools PR agency PR activity PR communication company market implementing new product the product life cycle
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xqy35/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová