Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy – Lukáš Augustín
Lukáš Augustín
Diplomová práce
Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy
The Principle of Social Responsibility as a company s Marketing Tool
Anotace:
Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části, práce seznamuje čtenáře se všemi nezbytnými pojmy nutnými k pochopení tématu společenské zodpovědnosti. Vysvětlí pojmy jako CSR, marketing a jejich historii. Část analytická obsahuje dotazníky, rozhovor a interview s mluvčí mezinárodní firmy s rozvinutou sociální odpovědností. Poslední část práce je věnovaná návrhům, které mají za cíl vylepšit …víceAbstract:
The work is divided into three main parts. In the theoretical part of the thesis is reader introduced with all the necessary concepts necessary to understand the topic of social responsibility. Concepts like CSR, marketing, and their history are also explained. Part of the analysis includes questionnaires, interview and another interview with a spokesperson for an international company with a developed …víceKlíčová slova
CSR sociální zodpovědnost odpovědné firmy charita etika řízení marketing Unilever Galvamet
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7255/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTÍN, Lukáš. \textit{Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7yyxra/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická a sociální zodpovědnost v malých a středních firmách
Daniel Korčák -
Ekonomická a sociální zodpovědnost v malých a středních firmách
Luboš Vaněk -
Udržitelnost a etika - konkrétní aplikace ve vybrané organizaci
Terezie Suchánková -
Vplyv vybraných aspektov finančného riadenia, environmentu a etiky podnikania na vnímanie CSR v prostredí MSP
Zdenko Metzker -
Etika jako nástroj společenské odpovědnosti retailingových firem
Valeriia Tsap