Lukáš Augustín

Diplomová práce

Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy

The Principle of Social Responsibility as a company s Marketing Tool
Anotace:
Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části, práce seznamuje čtenáře se všemi nezbytnými pojmy nutnými k pochopení tématu společenské zodpovědnosti. Vysvětlí pojmy jako CSR, marketing a jejich historii. Část analytická obsahuje dotazníky, rozhovor a interview s mluvčí mezinárodní firmy s rozvinutou sociální odpovědností. Poslední část práce je věnovaná návrhům, které mají za cíl vylepšit …více
Abstract:
The work is divided into three main parts. In the theoretical part of the thesis is reader introduced with all the necessary concepts necessary to understand the topic of social responsibility. Concepts like CSR, marketing, and their history are also explained. Part of the analysis includes questionnaires, interview and another interview with a spokesperson for an international company with a developed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace