Rozbor marketingového mixu ve zvolené firmě prodávající výrobky ze dřeva – Lucie Fialová
Lucie Fialová
Bachelor's thesis
Rozbor marketingového mixu ve zvolené firmě prodávající výrobky ze dřeva
Analysis of marketing mix in a chosen company selling wooden products
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Lucie. \textit{Rozbor marketingového mixu ve zvolené firmě prodávající výrobky ze dřeva}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7yz6c0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme:
null
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva