Aplikace principu názornosti při výuce izomerie na střední škole – Bc. Kateřina Cemperová
Bc. Kateřina Cemperová
Bakalářská práce
Aplikace principu názornosti při výuce izomerie na střední škole
Principle of illustration applied in isomerism instruction at secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou izomerie na středních školách se zohledněním principu názornosti a konstruktivistických přístupů. Jako prostředek podpory názornosti při výuce izomerie byly zvoleny molekulové stavebnice, ke kterým byly vytvořeny učební materiály v podobě pracovních listů. Navržené úlohy v pracovních listech vycházejí z principů konstruktivistické výuky. Teoretická část se zabývá zasazením …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the teaching of isomerism in secondary schools, taking into account the principle of visuality and constructivist approaches. Molecular building blocks were chosen as a means of supporting visualization in the teaching of isomerism, for which teaching materials in the form of worksheets were created. The proposed tasks in the worksheets are based on the principles of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedoucí: RNDr. Veronika Machková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Katarína Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 31. 8. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie / Biologie se zaměřením na vzdělávání, Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření klíčových kompetencí v molekulové fyzice a termice, jejich ověření na střední škole
Petr SMYČEK -
Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ
Lucie KUCZYŃSKÁ -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Lucie MARTÍNKOVÁ -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Řešení gradovaných geografických učebních úloh žáky 1. stupně ZŠ a designování jejich učebního pokroku
Nikol KLEČKOVÁ -
Výuka izomerie organických sloučenin s podporou molekulových modelů na střední škole
Kateřina Cemperová