Bc. Jan Sál

Diplomová práce

Zavedení procesu elektronické zpětné vazby do Volkswagen group after sales

Implementation of electronic feedback process into Volkswagen group after sales
Anotace:
Existuje mnoho faktorů, které mají vliv na udržení zákazníka. Jako jeden z nejdůležitějších faktorů můžeme jmenovat zákaznickou spokojenost. Pokud je zákazník s naším servisem velice spokojený, nemá důvod hledat alternativní společnost, to znamená, že se stává loajálním. Tato diplomová práce se zaměřuje právě na spokojenost zákazníků s procesem opravy osobních automobilů autorizovanými servisy Volkswagen …více
Abstract:
There are many factors, which affect retention of customer. One of the most important factors is customer satisfaction. Only if customer is highly satisfied with our products and services he is not motivated to find any alternative company. In this case, customer becomes loyal. This diploma thesis focuses on customer satisfaction with service process of cars by authorised services Volkswagen and focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sál, Jan. Zavedení procesu elektronické zpětné vazby do Volkswagen group after sales. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika