The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games – Adam Vávra
Adam Vávra
Bachelor's thesis
The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games
The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games
Abstract:
v roce 1992 byla vydána první MMORPG hra jménem Neverwinter Nights, pak následovali další, některé povstaly nad ostatní, některé zase upadly do zapomnění. Takový příklad může bát World of Warfract, nejpopulárnější MMORPG na planetě nebo Eve Online s hráčskou ekonomikou a zapomenutá jména jako The Chipped Dagger nebo Wonderland Online. Nový žánr poskytnul nové způsoby monetizace jak generovat tržby …moreAbstract:
In 1992 was released the first MMORPG called Neverwinter Nights, then followed others, some stood above some fall into oblivion such an example can be World of Warcraft, the most popular MMORPG on the planet or Eve Online with its player based economy and forgotten names like The Chipped Dagger, or WonderLand Online. New genre opened new ways of monetization and generating revenue over a long period …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/141983
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVRA, Adam. \textit{The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7z17sv/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod