Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků – Bc. Eliška Tancošová
Bc. Eliška Tancošová
Bachelor's thesis
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Supporting reading literacy in socially disadvantaged pupils
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků. Cílem mé práce je zjistit, jakým způsobem učitelé na 1. stupni základní školy podporují čtenářskou gramotnost u těchto žáků. V teoretické části čtenáře seznamuji s vymezením čtenářské gramotnosti, dále se zabývám čtenářskou gramotností v kontextu školního prostředí a tématem podpory sociálně znevýhodněných žáků …viacAbstract:
This bachelor thesis describes the problem of children literacy in socially disadvantages pupils. The aim of my thesis is to find out how teachers at the first stage of primary school support reading literacy in these pupils. In the theoretical part, I introduce the reader to the definition of reading literacy, I also deal with reading literacy in the context of the school environment and the topic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efung/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Hradilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Social Education and Counselling / Social Education and Counselling