Lenka ČEPELÁKOVÁ

Diplomová práce

Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti

The application of the cognitive process mechanism in teaching of the axial symmetry
Abstract:
The thema of diploma thesis is "Application of mechanism of cognitive process in the teaching of axial symmetry". The main objective of the thesis was comparison of constructivist and transmissive aproach to teaching in lower primary school. The beggining of theoretical part explained concept of formalistic knowledge of pupils. After that there was described difference between transmissive and constructivist …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem "Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti". Cílem bylo porovnání konstruktivistické a transmisivní výuky na 1. stupni základní školy. V úvodu teoretické části je vysvětlený pojem formalistické poznatky žáků. Dále jsou zde uvedeny možné přístupy k vyučování, kde je popsán rozdíl mezi transmisivním pojetím výuky a konstruktivistickou výukou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 4. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEPELÁKOVÁ, Lenka. Aplikace mechanismu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta