Ivana Nováková

Bachelor's thesis

Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike

Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Abstract:
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.
Abstract:
This bachelor's shows one way of cosmetic distribution in Czech republic. Speaks about the position and way of distribution of the home company in Italy and about the marketing strategy of newly established company in Czech republic. The thesis is deeply concerned about the distribution strategy in Czech republic and the plans for the future.
Abstract:
Práca sa zaoberá jedným so spôsobov distribúcie kozmetických prípravkov v Českej republike. Rozoberá pôsobenie a zázemie materskej spoločnosti v Taliansku ako aj konkrétnu marketingovú stratégiu novovzniknutej spoločnosti v Českej republike. Bližšie sa zaoberá konkrétnym spôsobom distribúcie v Česku a podáva náčrt plánov do budúcna.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Libuše Laschoberová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16029

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod