Budování značky v obuvnickém průmyslu – Liliana Obadalová
Liliana Obadalová
Bakalářská práce
Budování značky v obuvnickém průmyslu
Brand Building in the Footwear Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky v obuvnickém průmyslu. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem fashion marketingu, módního průmyslu, značky. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear, rozhovorem se zakladatelkou značky Evou Klabalovou, kvantitativním výzkumem a SWOT analýzou. V závěru práce se nachází zodpovězení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with brand building in the footwear industry. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of fashion marketing, fashion industry, brands. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear, an interview with the founder of the brand Eva Klabalová, quantitative research and SWOT analysis. At the end of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Obadalová, Liliana. Budování značky v obuvnickém průmyslu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
Adéla HRUBOŠOVÁ -
Budování značky v oděvním průmyslu
Nikola Rabiňáková -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Budování značky hudební skupiny
Štěpán Kopečný -
Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY
Jakub Sklenář -
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Kristýna Poláková -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Značka v chemickém průmyslu a budování její image
Jan Krejčík