Ing. Lucie Trlifajova

Bakalářská práce

Migrace zákaznických center

Centralization of service centres
Anotace:
V současné době je přikládán stále větší důraz na kvalitu služeb zákazníkům. Kvalita služeb se zvyšuje s rostoucím vývojem technologie, jenž umožňuje zákazníkům snažší cestu k nákupu a informacím o službách a produktech. Ovšem kvalitní technologie je i pro tak významnou společnost nákladnou záležitostí, pro kterou se nevyplatí implementovat do svých jednotlivých center zvlášť, ale raději do jednoho …více
Abstract:
Today is most important quality of customer services. Service quality is increasing with growing progress of technology, which makes easier way to shop and get information about services and products. Indeed high technology is very expensive even for so significant company. For this company would not be worth to implement this high technology to each centre separately but much worth would be to centralized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní