Zvýšení efektivity zákaznického centra banky – Bc. Radek Holub
Bc. Radek Holub
Bakalářská práce
Zvýšení efektivity zákaznického centra banky
Increasing the Efficiency of Banks Customer Center
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu několika oblastí zákaznických center vybraných tuzemských bank a dále návrhem pro jejich úpravu, která by měla vést k celkovému zvýšení efektivity zákaznického centra.Abstract:
This thesis handles with analysis of the current condition of several areas of customer service centers several domestic banks and a proposal for its change, which should lead to increase in the efficiency of customer service.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k1c81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management