Bc. Lucie Oravcová

Diplomová práce

Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Analysis of role communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Teoretická část se věnuje především marketingovému a komunikačnímu mixu, velká část je věnována produktu a jeho charakteristice. Podstatná část rozebírá jednotlivé životní etapy, kterými produkt či služba prochází a marketingové strategie, které jsou využívány v jednotlivých …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse tools of marketing communication in individual stages of product life cycle. Theoretical part mainly deals with marketing a communication mix and mainly to product and its characteristics. Theoretical part also deals with individual life cycle stages for given product and marketing strategies which are used in individual stages of product life cycle. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní