Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Lucie Oravcová
Bc. Lucie Oravcová
Diplomová práce
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Analysis of role communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Teoretická část se věnuje především marketingovému a komunikačnímu mixu, velká část je věnována produktu a jeho charakteristice. Podstatná část rozebírá jednotlivé životní etapy, kterými produkt či služba prochází a marketingové strategie, které jsou využívány v jednotlivých …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse tools of marketing communication in individual stages of product life cycle. Theoretical part mainly deals with marketing a communication mix and mainly to product and its characteristics. Theoretical part also deals with individual life cycle stages for given product and marketing strategies which are used in individual stages of product life cycle. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích.
Jan Bochenek -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ