Sprachliche Mittel in deutschen Anzeigen (mit Schwerpunkt auf 'Kurzwörter') – Bc. Lenka MAŠKOVÁ
Bc. Lenka MAŠKOVÁ
Master's thesis
Sprachliche Mittel in deutschen Anzeigen (mit Schwerpunkt auf 'Kurzwörter')
Linguistic means in the ads (focusing on acronyms)
Abstract:
Acronyms are an inseparable part of not only German for specific purposes, but are also to be found in common everyday communication. The subject of this master´s thesis is to analyze acronyms in German advertisements. The theoretical part is devoted to acronym´s definition and their distinction from other similar language phenomena. Furthermore, different types of acronyms their function or grammatical …viacAbstract:
Zkratková slova tvoří neodmyslitelnou součást nejen odborného jazyka, ale stále více se uplatňují i v běžné komunikaci. Cílem této diplomové práce je proto analyzovat zkratková slova v německých inzerátech. Teoretická část práce se věnuje definici zkratkových slov a jejich odlišení od podobných jazykových jevů. Dále jsou zde uvedeny různé typy zkratkových slov, jejich funkce, či gramatické a sémantické …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Menclová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠKOVÁ, Lenka. Sprachliche Mittel in deutschen Anzeigen (mit Schwerpunkt auf 'Kurzwörter'). Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / NJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Zkratková slova v německém tisku
Vít KUČERA -
Zkratková slova v německém tisku
Vít KUČERA -
Jaké faktory ovlivňují rozhodnutí generace Z reagovat na pracovní inzeráty
Miriam Kaufmannová -
Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie
Martin Bureš -
Seznamovací inzeráty na internetu - sociolingvistická analýza a analýza dískurzu
Renata Hvězdová -
Seznamovací inzeráty dnes a před 100 lety
Ludmila KNICHALOVÁ