Ondřej FREMUTH
Bachelor's thesis
Počítačová hra žánru RTS
Computer game of the RTS genre
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo vyvinout a naimplementovat počítačovou hru žánru RTS. Ve hře se hráč ujme role velitele, který má za úkol přežít nájezdy nepřátel. Práce byla vypracovaná v herním enginu Unity v jazyce C#. Společně s vývojem byla dále vytvořena grafika, hudební podkres a zvukové efekty.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to develop and implement a computer game of the RTS genre. In the game, the player assumes the role of a commander whose task is to survive enemy raids. The work was developed in the Unity game engine in the C# language. Together with the development, graphics, background music and sound effects were also created.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radek Janoštík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FREMUTH, Ondřej. Počítačová hra žánru RTS. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Computer Science / Computer Science - Specialization in Programming and Software Development
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj videoher v herním enginu Unity
Jiří Dřímal -
Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android
Martin Patočka -
Vývoj 2D herní plošinové hry v Unity
Jiří KOŘÍNEK -
Vývoj 3D herní aplikace v Unity s zaměřením na externí balistiku projektilu
Matěj Klouda -
Vývoj 2D hry s využitím Unity enginu
Jan Dušek -
Návrh a vývoj hry v enginu Unity - Strategie
Jan Švejda -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet
Názov
Vložil
Vložené
Práva