Bc. Alena Vybíhalová

Master's thesis

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy

Phraseology, idioms, proverbs and winged words as a language mean of the Polish advertisement
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce představuje jazyk polské reklamy zaměřený na využívání ustálených slovních spojení, tedy frazémů, parémií a okřídlených výrazů a zároveň způsob, jakým samotná reklama jazykové vyjadřování obohacuje. Analýzou vyexcerpovaných sloganů jsou zjišťovány nejčastější způsoby využití těchto ustálených spojení a dotazníkem pak, jaký z těchto způsobů je pro adresáty natolik zajímavý …viac
Abstract:
This master´s thesis presents the linguistic area of the Polish advertisemet focused on the use of phraseology, proverbs and winged words. Also, this thesis indicates the way how advertisement enriches the language expression. By the analysing of the Polish slogans I ascertain which are the most common ways of using this phraseology. And whith the questionnaire responses I am trying to discover which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta