Bc. Igor Kapitula

Diplomová práce

Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke

Advertising slogan in Russian and in Czech
Abstract:
Advertising slogan belongs to today's mass communication texts. The most important part of the advertising communication is a slogan, the head of advertisement. It is possible to get across the quantitative characteristics of advertising slogan by means of so-called keywords. From the linguistic point of view it is a creation of an unusual collocation. The goal of this diploma work is to collect the …více
Abstract:
Reklamní slogan patří v dnešní době k masově-kominikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan, tj. záhlaví reklamy. Kvalitativní charakteristiku reklamního sloganu lze podat prostřednictvím tzv.klíčových slov. Z jazykového pohledu jde zde o o vytvoření neobvyklého slovního spojení. Úkolem diplomanta bude shromáždit potřebný jazykový materiál v ruštině a češtině a provést mluvnickou …více
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy