Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy – Bc. Alena Vybíhalová
Bc. Alena Vybíhalová
Diplomová práce
Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
Phraseology, idioms, proverbs and winged words as a language mean of the Polish advertisement
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce představuje jazyk polské reklamy zaměřený na využívání ustálených slovních spojení, tedy frazémů, parémií a okřídlených výrazů a zároveň způsob, jakým samotná reklama jazykové vyjadřování obohacuje. Analýzou vyexcerpovaných sloganů jsou zjišťovány nejčastější způsoby využití těchto ustálených spojení a dotazníkem pak, jaký z těchto způsobů je pro adresáty natolik zajímavý …víceAbstract:
This master´s thesis presents the linguistic area of the Polish advertisemet focused on the use of phraseology, proverbs and winged words. Also, this thesis indicates the way how advertisement enriches the language expression. By the analysing of the Polish slogans I ascertain which are the most common ways of using this phraseology. And whith the questionnaire responses I am trying to discover which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kskvv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Polský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Typologie postav v hasičských pohádkách a jejich etický aspekt v akceptaci této profese
Pavla TESAŘOVÁ -
Žánrová typologie próz Jana Pelce
Andrea KOPEČKOVÁ -
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
Paula Balážiová -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
Lenka Bělašková -
Analisi di alcuni aspetti linguistici degli slogan pubblicitari
Magdalena KACETLOVÁ -
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
Igor Kapitula