Kateřina Suková
Bakalářská práce
Destinační marketing
Destination marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem destinace Kutná Hora. Cílem bylo na základě teoretických poznatků zhodnotit formální zpracování marketingové strategie této destinace, způsoby a přínosy její realizace. Analýza strategie byla provedena na základě teoretické části, která je syntézou informací z různých odborných zdrojů pojednávajících o dané problematice. V rámci praktické části byl také uskutečněn …víceAbstract:
This bachelor theses focuses on marketing of the tourism destination in the town of Kutná Hora. The main part of the work deals with management and marketing of the tourism destination, which are the bases for the practical analysis. Following the theoretical bases the content of the marketing strategy of the Kutná Hora destination is critically evaluated. Method of personal interview was used for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Veronika Červinská, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Přemysl Barvík -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Anežka Humpolíková -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva