Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. – Michal Šálený
Michal Šálený
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.
The Analysis of Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of the company Budweiser Budvar, N.C. The aim is to assess the current strategy and to propose practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and creating marketing strategy, using well-known tools and methods. In the practical part is presented the analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41222
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jaroslav Brom
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41222
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Tereza Kejzlarová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Tereza Kejzlarová -
Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Ivana Rosínová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Analýza ekonomického profilu a SWOT okresu Banská Bystrica
Danica Králiková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták