Michal Šálený

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.

The Analysis of Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of the company Budweiser Budvar, N.C. The aim is to assess the current strategy and to propose practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and creating marketing strategy, using well-known tools and methods. In the practical part is presented the analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jaroslav Brom

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41222

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod