Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje – Jana TÓTHOVÁ
Jana TÓTHOVÁ
Bakalářská práce
Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Social communication - Psychology of marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací. Komunikace patří k základním prvkům mezilidské interakce. Konkrétně se soustředí především na popis efektivních způsobů sociální komunikace, které přímo ovlivňují kvalitu obchodních dovedností.Abstract:
The bachelor thesis deals with communication. Communication is one of the basic ele-ments of interpersonal interaction. Specifically, it focuses mainly on the description of the effective ways of social communication, which directly affect the quality of business skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alena Szachtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TÓTHOVÁ, Jana. Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní a vnitrostátní přeprava a spedice v ČR - náklady a trendy
Jitka Štěpánová -
Charakteristika, příprava a realizace příměstského zážitkového tábora pro děti středního školního věku
Lenka Zástěrová -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Komunikační toky a struktura komunikace studentů s Ostravskou univerzitou
Aneta JUŘIČKOVÁ -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková