Bc. Hana Bečková
Bachelor's thesis
Podmínky pro spontánní hru v mateřské škole
Environment for spontaneous play in kindergarten
Abstract:
Práce sleduje podmínky pro spontánní hru vytvářené v mateřské škole. Teoretická část podrobně charakterizuje specifika hry v předškolním období, tedy ve věku od tří do šesti let, a popisuje, jaké jsou ideální podmínky pro naplnění jejího potenciálu jako prostředku rozvoje dítěte. V části empirické jsou uvedeny proces a výsledky výzkumu, který proběhl ve dvou různých mateřských školách. Zabýval se konkrétními …moreAbstract:
This thesis describes how environment for spontaneous play in kindergarten is created. Theoretical part specifies what is, according to literature, eligible environment for spontaneous play as a development tool for children of age from three to six. Empiric part describes process and results of research using data from two different kindergartens. Specific conditions which were observed in those institutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p5iaf/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Lucie Štěpánková
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Spontánní hra chlapců a děvčat v mateřské škole
Erika Rumánková -
Spontánní hra dětí v mateřských školách
Lucie Novotná -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ