Analýza obchodního konceptu společnosti IKEA – Veronika Raková
Veronika Raková
Diplomová práce
Analýza obchodního konceptu společnosti IKEA
Retail concept analysis of the IKEA Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat obchodní koncept společnosti IKEA Group. Teoretická část se zabývá obchodními koncepty obecně, trendy, které na něj v současné době mají podstatný vliv, a zemí původu společnosti -- Švédskem. Praktická část analyzuje tři hlavní pilíře obchodního konceptu - katalog, prodejnu a webové stránky. Dále analyzuje marketingové nástroje firmy, obchodní známku, autorská …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the retail concept of the IKEA Group. The theoretical part focuses on retail concepts in general, trends which are currently having a significant influence on retail concepts and the country of company's origin -- Sweden. The practical part analyses three main pillars of its retail concept -- catalogue, store and web site. Further it analyses Company's marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh Retail Business DSS
Daniel Mašek -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva