Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch" – Ing. Markéta Minářová
Ing. Markéta Minářová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Marketing Strategy Proposal for Accommodation Facility “Apartmány Smrkový vrch”
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu marketingové strategie pro nové ubytovací zařízení „Apartmány Smrkový vrch”, které se nachází v Jeseníkách. Práce se skládá ze tří hlavních částí. V první části je provedena rešerše současných odborných zdrojů vztahujících se k tématu marketingové strategie pro nabídku služeb cestovního ruchu. Druhá část se zaměřuje na představení společnosti, ubytovacího zařízení a …moreAbstract:
The diploma thesis proposes a marketing strategy for a new accommodation facility called “Apartmány Smrkový vrch,” located in the Jeseníky Mountains. It is divided into three main chapters. Initially, a literature review of the existing relevant approaches is conducted. Afterward, the thesis introduces the company together with the accommodation facility, and it performs factor analyses. Besides, this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Markéta. \textit{Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby ''Apartmány Smrkový vrch''}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/80dvx4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Ubytovací služby pro rodiny s dětmi a cyklisty ve vybrané lokalitě
Tomáš Míča -
Návrh a ověření výukových materiálů pro obor ubytovací služby
Helena Lysáková