Analýza vybraných podnikových faktorů – Bc. Kryštof Kocian
Bc. Kryštof Kocian
Bakalářská práce
Analýza vybraných podnikových faktorů
Analysis of selected business factors
Anotace:
Bakalářská práce na téma ,,Analýza vybraných podnikových faktorů” se zabývá vybranými faktory podniku. Cílem bakalářské práce je navrhnutí strategie podniku k zvýšení konkurenceschopnosti pomocí analýz vybraných interních faktorů. Teoretická část práce obsahuje analýzy podniku se zaměřením na finanční stránku. V praktické části je využita teoretická část, s hlavním zaměřením na analýzu podniku a tvorbou …víceAbstract:
This bachelor thesis „ Analysis of selected business factors“ is concerned with selected business factors. Subsequent evaluation forms an effective strategy. The theoretical part describes company in the market economy, a company analysis of internal and external factors and SWOT analysis. The practical part focuses on practical use of selected analysis. Thanks to SWOT analysis it will be possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nalff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková