Jana Klaban
Bakalářská práce
Média jako socializační činitel
Media as a Socializing Factor
Anotace:
Vlastní definice slova médium a základní typy médií od jejich ryze technické povahy, až po lidskou stránku. Způsoby využití společností a jijich přispívání k socializaci jednotlivce i celé skupiny. Problémy interpersonální a intrapersonální komunikace. Využívání médií v bankách podle segmentace klientely. Návrhy řešení mediálních kampaní a využití reklamy. Noová média na trhu a jejich využívání spojené …víceAbstract:
The definition of the word medium itself and basic types of media ranging from their purely technical nature up to their humen element. The ways of exploitation of society and their contribution to socialization oéf an individuum as well as a whole group. The issues of interpersonal and intrapersonal communikation. The usage of media in banks according to client segmentation. Suggestions for media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jiwic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Martin Kopecký, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimír Dubský, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Využití nových médií ve vzdělávacím procesu v mateřské škole
Klára Tarabová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Efektivita a rentabilita provozovaných krytých bazénů v ČR (v případové studii krytého bazénu v Rožnově pod Radhoštěm)
Stanislav ZLÁMAL -
Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemie
Vanda Hejnová -
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná -
Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice
Frederika Fuxová -
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Zuzana Plisková -
„Jsme opuštěni a zrazeni.“ Mnichovská krize v hraném filmu jako součást výuky dějepisu v 9. ročníku ZŠ
Martina Nagyová