Petra Drechslerová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny

The Marketing Mix Analysis of Retail Outlet
Anotace:
V této diplomové práci jsem se zabývala analýzou marketingového mixu maloobchodní prodejny. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit stávající maloobchodní mix prodejny společenských her YOGI a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení, která by vedla ke zvýšení kvality prodeje a také ke zvýšení konkurenceschopnosti.V teoretické části jsem se věnovala problematice maloobchodního prodeje a zejména …více
Abstract:
In thesis I engaged in marketing mix analysis of retail outlet. The goal of thesis was analyzing existing retail mix of outlet with social games YOGI and on the basis of this given informations suggest recommendations that would lead to increasing quality of sales and also competitiveness.In the theoretic part I devoted to problem of retail sales especially to retail mix.The other parts are devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Marcela Varkočková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod