Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny – Petra Drechslerová
Petra Drechslerová
Master's thesis
Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny
The Marketing Mix Analysis of Retail Outlet
Anotácia:
V této diplomové práci jsem se zabývala analýzou marketingového mixu maloobchodní prodejny. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit stávající maloobchodní mix prodejny společenských her YOGI a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení, která by vedla ke zvýšení kvality prodeje a také ke zvýšení konkurenceschopnosti.V teoretické části jsem se věnovala problematice maloobchodního prodeje a zejména …viacAbstract:
In thesis I engaged in marketing mix analysis of retail outlet. The goal of thesis was analyzing existing retail mix of outlet with social games YOGI and on the basis of this given informations suggest recommendations that would lead to increasing quality of sales and also competitiveness.In the theoretic part I devoted to problem of retail sales especially to retail mix.The other parts are devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80063
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Marcela Varkočková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Vliv supermarketů na maloobchodní síť prodejen potravin v Kadani
Jitka Bendová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Mojmír Hickl