Projevy rizik SPU u dětí předškolního věku – Bc. Daniela ORAVCOVÁ
Bc. Daniela ORAVCOVÁ
Diplomová práce
Projevy rizik SPU u dětí předškolního věku
Risks of specific learning disabilities in pre-school age children
Anotace:
Tématem této diplomové práce jsou projevy rizik specifických poruch učení u dětí předškolního věku. Cílem je charakterizovat projevy rizik SPU u dětí předškolního věku, analyzovat využívání identifikačních metod u učitelů mateřských škol ve vztahu k rizikům SPU a vyhodnotit vliv intervenční podpory v případě výskytu rizikových dětí v mateřské škole. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku …víceAbstract:
The theme of this thesis are manifestations of specific learning disorders risks with preschool children. The aim is to characterize manifestations of SLD risks with preschool children, to analyze using identifying methods by kindergarten teachers in relation to SLD risks and to evaluate intervention support influence in case of occurrence of high-risk children in a kindergarten. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORAVCOVÁ, Daniela. Projevy rizik SPU u dětí předškolního věku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prediktivní hodnota diagnostiky rizika specifických poruch učení v předškolním věku
Eliška Podkalská -
Projevy specifických poruch učení u žáků se sluchovým postižením
Anna Marie Kladenská -
Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.
Petra KUKUCZKOVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Daniel Pokorný -
Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka v prvostupňové edukaci
Aneta OGURČÁKOVÁ -
Prevence vzniku rizik specifických poruch učení v mateřské škole v Kameničkách
Kristýna Marková -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ