Nekalá soutěž v reklamě ve vazbě na judikaturu soudů – Bc. Vít Šimeček
Bc. Vít Šimeček
Master's thesis
Nekalá soutěž v reklamě ve vazbě na judikaturu soudů
Unfair competition in advertising in connection with the case law of the courts
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na popsání nekalé soutěže v reklamě a vysvětlení základních principů, které vedou k nekalé soutěži. Práce se snaží, za pomoci soudních rozhodnutí, určit hranice mezi povolenou a nepovolenou reklamou.Abstract:
The thesis is focused on description of unfair competition in advertising and explanation of the basic principles that lead to unfair competition. Work is trying, with the help of judicial decisions, the boundary between legal and illegal advertising.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p67x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
- Vedúci: Mgr. Aleš Drbal
- Oponent: Mgr. Ing. Kamil Nejezchleb
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama
Magdaléna Režňáková -
Reklama a nekalá soutěž
Pavel Janků -
Reklama a nekalá soutěž
Pavel Janků -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Jan Statečný -
Podprahová reklama
Sára Štětková