Bc. Vít Šimeček

Master's thesis

Nekalá soutěž v reklamě ve vazbě na judikaturu soudů

Unfair competition in advertising in connection with the case law of the courts
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na popsání nekalé soutěže v reklamě a vysvětlení základních principů, které vedou k nekalé soutěži. Práce se snaží, za pomoci soudních rozhodnutí, určit hranice mezi povolenou a nepovolenou reklamou.
Abstract:
The thesis is focused on description of unfair competition in advertising and explanation of the basic principles that lead to unfair competition. Work is trying, with the help of judicial decisions, the boundary between legal and illegal advertising.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
  • Vedúci: Mgr. Aleš Drbal
  • Oponent: Mgr. Ing. Kamil Nejezchleb

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce